Jesteś tutaj: Zwroty i wymiana

Zwroty i wymiana

Zwrot towaru

    1. Wypełnij formularz zwrotu

    2. Zapakuj przesyłkę i dołącz do niej powyższy formularz oraz dowód zakupu - paragon lub          fakturę.

  1. Wyślij przesyłkę na nasz adres (nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem")

Salon Ortopedyczno-Rehabilitacyjny, ul.Strusia2,05-500 Piaseczno

Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami, na przykład mailowo: buciki-okazja@wp.pl lub telefonicznie: +48504348648

 

ZWROTY - WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić produktu. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.dywanie.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko części zamówienia koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do ilości zwracanych towarów (np. przy zwrocie połowy zamówienia zwracamy połowę kosztów dostarczenia). Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy.

Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.

Zwrotu towaru do Nas można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:
Salon Ortopedyczno-Rehabilitacyjny, ul.Strusia2, 05-500 Piaseczno
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj: 

Uwagi:
1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
4. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona wykonana przez doneta.pl