Jesteś tutaj: Reklamacje

Reklamacje

REKLAMACJE

Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić korzystając z formularza . Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.

Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:
Salon Ortopedyczno-Rehabilitacyjny,ul.Strusia2,05-500 Piaseczno
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz reklamacji

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy.

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:
- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
- zapach obuwia.

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona wykonana przez doneta.pl